مشارکت مردمی
سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای رسیدن به اهداف سازمانی نهایت سعی و تلاش خود را مینماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین را تأمین نماید.
لذا:
– برای خدمترسانی بهتر، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران ، امکان ” نظرسنجی ” را درسایت فراهم کرده است.
– در این تارنما سعی شده کلیه استانداردهای موردنیاز اعم از کاربرپسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترسپذیری تارنما ، دسترسپذیری اطلاعات، بیانه حریم خصوصی و بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد شود.
– اصلاح و بهبود روشهای ارائه خدمات و اطلاعرسانی به مراجعین از طریق سایت، ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این سازمان بوده است.
– اهمیت به اطلاعرسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیهها و ….درسایت سازمان یکی از مهمترین اهداف این سازمان مطرحشده است.
– دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهادها و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آنها درسایت سازمان فراهمشده است.
– زمینه دریافت پیام مخاطبین از طریق پست الکترونیکی info@alborztvto.ir و ایجادشده است.